24 септември 2005 г.

Боли ма крачето

Пиша щот ме боли крачето (дясното) след едно навехване и една дива нощ:)
Тъй значи в петък, вчера, си изкълчих глезена доста гадно на работа. Просто си скачах класически по стълбите през 5 стъпала както обикновено го правя, ама тоя път такелажа, нивелацията и скоростта на вятъра просто ги сметнах грешно и като се приземих стъпих на криво :(
После ми боля малко и спря, ама по късно се започна сериозна болежка. В един момент седях 20 минути с лед, а после почна фирменото парти. То си беше с яко манджа и пиене, тъй като бяха дошли на гости 13 developers от унгарския офис. Най-важното е, че имаше и DJ, който, доволен съм да отбележа, си вършеше доста добре работата - пусна много стари, по-малко нови парчета и въобще беше супер. Аз пък си пийнах и като почнахме най-дивите там едни танции.. Страхотия! Беше много яко. После ходих пеша до Студентски град, спах там и тая сутрин не можах да си стъпя на крака! Голема болка - е питайте Кестена, тя ще потвърди. Както и да е. Минах през Пирогов и след малко чакане и една рентгенова снимка доктора ме извика и каза: "Трябва да ви съобщя изключително неприятната вест,... че ви няма нищо!" Е разбих се от кеф :). Че пукнат глезен би било ужасно!
Та пичове ( и в женски род също :)) викам си - що трябваше да ми се случва това??? Като си спомня, че миналата година бях 2 месеца с патерици!!! Ама като се замисля пак, както казва баба - малкия дявол, ще ме поболи 1 седмица и ще ми мине! Та сега си слушам моите любими Queen за болкоуспкоително и се радвам че все пак леко се разминах!
Между другото - много ви обичам всички, ама много :) !

1 коментар:

Evich каза...

Радвам се, че успешно беше изритан в посока Пирогов, щото аз лично там втори път с опериран крак не ща да те виждам... И какво, по дяволите, е такелажа?!