17 май 2006 г.

Life vs Philosophy

Животът срещу философията. Изборът е сложен. Има хора, които си живеят живота, има други, които философстват за живота, но не го живеят. Вие към кои спадате? Аз лично съм към първата група на 100%. И винаги съм била там, макар и образованието да ме е въоръжило с достатъчно знания, за да философствам.....Живот, как по друг начин да го опиша?!

Тоз блог носи названието "За нещата от живота", значи би следвало да говорим за фактите от група 1, а не за другите. Пиша тея умнотии, гледайки това голямо око на картинката, защото много философия се изля тук напоследък. Хора, не искам да ви спирам мераците, но дали ще сте съгласни да назоваваме нещата с истинските им имена, да говорим за реални случаи, да даваме конкретни примери.....това, което сме чели по книжките е добро, но теорията помага само приложена на практика. Поне според мен.

Не ме възприемайте грешно, или познатото don't get me wrong! Аз знам, че понякога човек има нужда от "изливане на душата", когато философията помага в значителна степен. Е да де, ама думата с Ф като стане в много количество, вреди. Нали знаете какво е казал Менделеев: "В природата няма вредни елементи, има вредни количества". Прав е бил човекът. Между другото, това е реклама на водка Руский Стандарт и смятам, че тука маркетингът си е изиграл както трябва ролята.

Оставям на вас разсъжденията - но, please, трезви и реалистични. Би помогнало на всички ни.

Няма коментари: