4 ноември 2005 г.

Лудница


Лудница или хаос....това е състоянието, в което трябва да правя десетки неща наведнъж, да мисля едновременно за минимум три неща, всичко да звучи объркано и в края на краищата нещата да се подредят.

Когато човек се опитва да бъде олимпиец, да покрива петилетката не за 4, а за 3 години, да постига невъзможното,.... това също е хаос.

Интересното е, че при мен хаосът е едно от традиционните състояния и хем ми се струва, че нещата са надолу с главата, хем това не ме притеснява...Странно, хората казват за мен, че съм много подреден човек, а аз се чувствам твърде добре в хаоса...особено, когато в последния момент парченцата от пъзела се наредят. Мдааа, нещата звучат парадоксално, но това май е нормално.

С други думи, всичко е страхотно, когато се окаже, че усилията не са били напразни, когато стане ясно, че е дошло купонджийско време и ти остава просто да обърнеш поглед към веселбата и приятелите.

Няма коментари: